Ett tagsen!

ja hur ska man beskriva helgen..?
Kanske totalt AWESOME? ;D

Fredags så vare tjejkväll hemma tills Mr Heinz ville jojna:p
Men kvällen var helskön med de allra helskönaste personerna;)
Sen igår på eftermiddan så kom Adam och Simon helt överraskande!
Där stod jag i mina stallkläder och mocka skit när jag hörde någon som skrek som jag senare såg att de var Adam;p
-FAN HEJ PÅ DIG MARIAMUMS!
flög upp i taket där;p
Sen typ kl 12 igår så gick vi ut på cykelbanan till rostock, sen så ville adam gena påvägen hem..
Ja det slutade med att vi gick vilse i skogen :p Hahah
Så det tog ett bra tag innan vi kom hem^^
De sov över under natten och åkte tillbaka till mora nu imorse:(
Så annars helgen har varit helt awesome;)

Pappa och mamma fick köpt 2 hästar.
Queen Size sto efter Varenne för 130 lax.
What a Day hingst efter Broadway Hall för 27 lax.
Stoet ska visst var sjukt fin enligt mamma, får se om jag håller med henne när de kmr;)

Bjuder på några bilder från helgen, elr från fredag;)


Kusinerna grym

emelie,elin och självaste maria

Kussarna igen;)

Självaste snyggingarna Vicki och Nathalie

Elin och emelie

Christian elr med ett annat ord Nr 1 fanet och Emelie

Vickivirus och Nathalie

GRYMMA

2 tredjedelar av kanama;)
Sletna? Jajo;)

Peace
//maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0