fredag igen !

Nu jävlar är veckan gjord och ikväll kommer mamma hit ner på besök. Imorgon är det äntligen HÖSTFESTEN! Hur det går där får ni troligen aldrig veta. Jag kommer garanterat ha minnesluckor. Höhöhö.. Önskar mig själv lycka till i alla fall så att jag inte gör ngt för dumt. Alla på skolan taggar gärnet nu :D Wie!

Annars så består dagarna här utav mkt plugg och särkvällar. Igår t.ex. så sprang jag och två andra runt och tog folks BH:ar vilket resulterade i 5 st var. Vi tog på oss alla runt magarna och huvudet och sprang ut på skolan. Jag hade bara en t-shirt på mig och den hade vikt sig så man såg typ hela min mage. Vilket det gjorde på Pernillas också. Folk trodde vi var stenfulla när vi sprang runt och typ vek oss på mitten av skratt.. Hehe! Kul var det iaf!

Nu ska jag vika tvätt eftersom att det hänger kläder överallt på rummer för tillfället..
Ha en världsbäst helg!

BTW! Jag har hoppat av franskan nu. Inte en chans att jag skulle klarat av det plus allt annat NV plugg.
Det känns bra iaf.
Hehe ah.. Ciao!

Lite bilder hinner jag med först!


Jag, Lilla My och Anna strax innan klippning.

Marie, jag och Sunniva på Bo Ohlsons i Tomelilla!

Sunniva och Cornelia på Bo Ohlsons

Marie och Pernilla.. Haha!

Pernilla och jag.. Vackert

Pär och KK

^^

Alex the GAY

Innan 3 kilometrarn som inte blev av igår kväll/natt


/ karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0