Jag cykla omkull.

Ja ni läste rätt, cykla omkull imorse på vårat väldigt hårda grusiga grus väg som går mellan mitt hus till elin hus när jag hade bråttom hem till henne.
Kan ju dra historian, jag cyklade på mig otroligt "braiga" cykel, så skulle jag växla på växlen som sister på höger om styret med vänster hand eftersom jag skulle byta låt på mobilen med min högra hand.
Så gjorde jag det, hade i bakhuvudet vad som kunde hända, men jag trodde jag hade sån jäkla skillz så att de inte kunde hända. Så jag gjorde det och de funkade alldeles utmärkt så jag tänke "nämen hey det funka ju bra" så jag ville växla yttliggare en växel och då..!
Så ville cyklen inte lyda mig, så cyklen ramla, jag ramla.
Båda benen skrapades upp, värst på mitt vänstra knä och i händerna lyckades ett antal stenar krypa sig in genom huden. Fötterna ska jag nog inte ens ta upp hur dom ser ut.
Så dagen har bestått av att springa på toa ett ANTAL gånger och byta plåster och papper.
Tillslut tog plåstret slut så de läkte igenom en del.
Säger bara det här och har sagt det 100 gånger tidigare:
Jag hatar att cykla, jag hatar cyklar!
Ska fan ge bort cykeln till någon fattig afrikan i afrika!
Jävla cyklar!

Annars har jag haft musik hela dagen i skolan, älskar't!;)
Körde Törnrosa när jag kom hem, sista jobbet innan premien på fredag.
Gissa vem som ska köra, ha?ha?;)
Hoppas att hon sköter sig, isåfall är det bara att sitta och passa henne, så hon inte galopperar elr går för fort:)

Näää, nu ska jag gå och byta bandage om benet.
Peace
//maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0