livstecken

Lever den här bloggen egentligen? Inte många nya inlägg sen sist jag kikade in. Jag hare sagt det förr och säger det igen, jag har inte tid till att blogga och speciellt inte på två stycken. Men jag slänger in ett inlägg då och då så får vi se hur det blir :)

Hoppas ni i Mellerud har det bra trots erat hemska strömavbrott. Trodde jag skulle få damp på er på facebook igår när verkligen alla mellerudare skrev minst 2 statusuppdateringar om just strömavbrottet, hahah! Hårda bud i Mellerud eller hur? ;)

För tillfället väntar jag på Maria som dissade mig på msn genom att bara dra ifrån datan. Dumma unge! ♥
Länge sen jag snacka med någon av er in the big M. Fast det tar jag lätt igen på höstlovet som inte är alls långt borta nu. Ska bli så himla kul!


Livstecken från Skåne. Här är jag med goa Anna.


CP inlägg finito, ciaooo
/ karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0