mjauoo

är sjukt trött och jättejätte kissenördig.
hade skolkort idag, var ju så gryyyyymt hot/not!


Så här cp såg jag ut..
Gud jag ser ut som en kines!:o

Aja sen va vi på en föreläsning i 2 timmar.
Öhm ja, föreläsaren var så jäkla snygg, tror nog jag dog lite där;p

Tog ledig den sista lektionen och åkte till karlstad med pappa på trav.
Gick inte bra, men om jag skriver lugnblödning så förklarar det nog varför..
Detta var inte den första gången, rättare sagt den 3 gången nu.
Tyvär så lär han aldrig åter hämta sig, men han ska få en chans nere i danmark ändå som tur är.


Nä nu ska jag gå och kissa innan jag kissar ner mig!
Måste sova, måste öva på min sångläxa, måste tvätta, måste måla naglarna.
men måstemåste verkligen gå nu!


Peace
//maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0