klumpigt så in i helvete

Ramlande baklänges när jag råka peta in mascaraborsten i ögat, tog tag i plattången som hängde framför mig, som även var på högsta grad..
Resulterade med ett förbaskat stor blåmärke på låret eller rättare sagt över HELA baklåret eftersom låret landa på mina högklackar, en trasig plattång, ett rött öga och en 10 gradigt brännsår på fingret typ..

Ibland så orkar jag faktiskt inte med mig själv..

Förövrigt så saknar jag sommar extremt mkt.
Kunna springa ut mitt i natten och rida barbacka med shorts och bikini på peter.
Sitta ute med en gitarr, filt över axlarna och med två sovandes ponnyar nätt intill en.
Kunna köra löpp med kortärmat och känna att man svettades av värmen.
Kunna bada mitt i natten.
Och kunna vara vaken hela natten utan att beskymra sig för skolan dagen efter.
Saknar det.



Men nuså blir det andra bullar och börja tagga inför adept i åmål 26/11;)

peace
//maria

Kommentarer
Postat av: Nathi

Det kommer ju en sommar till, och då jävlar festar vi! :)

2010-09-30 @ 23:03:43
URL: http://elithan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0